درگیریهای پس از پیروزی ترامپ در آمریکا
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
درگیریهای پس از پیروزی ترامپ در آمریکا

طرفداران و مخالفان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا، مقابل کاخ سفید تجمع کردند و با یکدیگر درگیر شدند.

 

شبکه «راشاتودی» گزارش کرد که طرفداران ترامپ و معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با تجمع مقابل کاخ سفید، با یکدیگر درگیر شدند و به یک دیگر توهین کردند.

 

طبق این گزارش، گروههای ضدترامپ شعار می‌دادند: «دونالد ترامپ، اینجا (کاخ سفید) خانه خود نیست و «لعنت به تو ترامپ». حامیان وی نیز در حالیکه راهپیمایی می‌کردند، فریاد می‌زدند: «ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده آمریکا».

 

مأموران پلیس به دنبال بالا گرفتن تنش‌ها میان دو گروه مختلف وارد عمل شد تا هواداران و مخالفان ترامپ را از یکدیگر جدا کند و آنها را پراکنده سازد.

 

از طرف دیگر، در دیگر شهرها و ایالات آمریکا از جمله اورگان، کالیفرنیا، سانفرانسیسکو و پورتلند نیز، معترضان به نتیجه انتخابات، به خیابان‌ها آمدند و آشوب به پا کردند و حتی پرچم آمریکا را نیز به آتش کشیدند.

 

شیکاگو

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.